środa, 13 kwietnia 2011

Pop-up Shop Agaty Wojtkiewicz w Manufakturze

fot. Ł.Piernikowski

Do 17 kwietnia w łódzkiej Manufakturze funkcjonuje nietypowy sklep – Pop-up Shop Agaty Wojtkiewicz, w którym oprócz strojów z wiosenno-letniej kolekcji projektantki będzie można kupić produkty innych znanych marek, dostępnych w Manufakturze. Pojawiły się w nim rzeczy wybrane przez Ambasadorkę Stylu, utrzymane w typowo wiosennych trendach.

Pop-up Shopy to tzw. sklepy tymczasowe, które powstają w odpowiedzi na tendencje obowiązujące w modzie, wzornictwie i sztuce. Na zaproszenie Manufaktury, pierwszy Pop-up Shop otworzyła Ambasadorka Stylu – Agata Wojtkiewicz, tworząc tym samym w modnym sercu Łodzi wyjątkowy showroom tendencji.

„Dzięki otwarciu tak nietypowego miejsca klienci Manufaktury będą mogli zobaczyć obowiązujące trendy wiosny i lata. Przez 10 dni w Pop-up Shopie będzie można kupić ubrania, dodatki, designerskie przedmioty, będące namacalnym przykładem tego co najmodniejsze w tym sezonie. Przychodząc do showroomu będziemy mogli porozmawiać również porozmawiać o modzie, gdyż spotkamy tam stylistki na co dzień współpracujące z Manufakturą ” – powiedziała Agata Wojtkiewicz.

Kolekcja „Flow”

Odwiedzenie pop up shop w Manufakturze to również jedyna okazja żeby kupić ubrania z wiosenno-letniej kolekcji Agaty Wojtkiewicz. Kolekcja „Flow prezentowana podczas ostatniego Fashion Week oraz doceniona przez największy modowy magazyn na świecie – Donna Collezioni.

„ W mojej wiosenno-letniej kolekcji „Flow” oprócz wykorzystania delikatnych, zwiewnych jedwabi pojawiają się także naturalne skóry – będące ekskluzywnym hitem sezonu. Kolorystyka w przeważającej części opiera się na pastelach ale nie zabraknie tu również ostrych akcentów w postaci koralowej czerwieni czy pomarańczu.” – powiedziała Agata Wojtkiewicz.

Modne miejsce z klimatem

Pop-up Shop cechuje tymczasowość i sezonowość. Jest to jednak wyjątkowe miejsce z duszą i klimatem, w którym zachowana została dbałość o wszystkie szczegóły. Projekt sklepu przygotowała Grupa Projektowa Oshi odpowiedzialna za aranżację wnętrz m.in. Family Room - Manufaktura, Portiernia Desing Cafe- Łódź Art Center, czy współpraca z Międzynarodowymi Targami Łódzkimi. W aranżacji i wyposażeniu butiku pomogły także jedna z marek dostępnych w Manufakturze – Leroy Merlin.

Więcej informacji na temat projektów Agaty Wojtkiewicz znaleźć można na stronie www.agatawojtkiewicz.pl

fot. Ł.Piernikowski



1 komentarz: